۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

غرانه

از عنوان پست محتوایش پیداست دیگه ، نخواستید نخوانید (دموکراسی تو روز روشن که میگن همینه )

من یک وبلاگ تو همین بلاگر داشتم به این نام مام ، مامان ، مادر    که همینطور که می بینید حذف شده!!!!!!!!!!!!! چرا و به چه دلیل من نفهمیدم وقتی می خواهم صفحه رو باز کنم گوگل پیغام برام میده که یک شماره موبایل بده تا برات یک پیامک!! بزنیم ، بعد تو لیست کشورهاش که بروی ایران که چه عرض کنم  استرالیا و کانادا و رومانی و......... رو هم تائید نمیکنه !!!!!
البته اگرچه گوگل با این بلاگرش اعصاب منو سوهان کشید اماخدا خیر بده به این ریدر بسی محترمش که با کمکش تونستم لااقل مطالب وبلاگ مرحومم رو برگردونم.و منو بسی تنبیه کرد که چرا مدت زیادی است گودر خوانی رو کنار گذاشتم ( خدایش خیلی وقت میبره)

و آخرین مشکل من با این سرویس بسی محترم بلاگر اینه که همین وبلاگی در حال خواندنش هستید!!!! مطالبش تو گودر به روز نمیشه خلاصه شیطان رجیم بنده رو بسی ترغیب می نماید که بند و بساط بردارم و از بلاگر رخت بربندم و سری به وردپرس یا همین بلاگفای خودمان بزنم.نه......

هیچ نظری موجود نیست: