۱۳۸۷ شهریور ۲۸, پنجشنبه

بعد از افطار

برنامه های بعد از افطار امسال تلویزیون را دیده اید . دیشب تا دیر وقت بیدار بودم ، تکرار صاحبدلان پخش می شد تفاوت آن با سریالهای امسال، زمین تا کهکشان بود . سریالهای امسال همه در یک چیز مشترکند آنهم حرص آدم رادر آوردن .سریالهای شبکه 2و 5 را که دو سه بار بیشتر ندیدم آنهم نصفه نیمه . روز حسرت را یک خط در میان می بینم . راجع به مسعود که ترانه و نیلوفر عزیزخیلی خوب گفته اند وچیز بیشتری لازم نیست تا من بگویم، در مجموع سریال بزنگاه تیتراژ جذابی دارد و درسا کوچولوی شیرینی که کمی آنرا قابل تحمل می کند.
پی نوشت
این نوشته را اصلاح کردم، چون دیدم که من قصد نقد نداشتم ونوشته قبلی ، بیشتر این جنبه را داشت. بعد هم تا وقتی کسی وبلاگم را نمی خواند ، من می توانم برای خودم جولان بدهم، قول می دهم اگر روزی خواننده داشته باشم، احترام به مخاطب را فراموش نکنم وپست نوشته شده را تغییر ندهم.

هیچ نظری موجود نیست: